ولی آذروش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کفش ملی به عنوان یکی از شرکت های متعلق به این شرکت نام برد و افزود : محصولات تولیدی کفش ملی در گذشته در میان مردم از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار بود و مصرف کنندگان زیادی را داشت .
وی از متناسب نبودن تولیدات کفش ملی با نیازهای بروز و ذائقه مردم به عنوان دلیلی برای بی رغبتی و عدم تمایل مردم به خرید از مجموعه ها یاد و گفت : برای بازگشت دوباره محصولات کفش ملی به سبد خرید مردم ، برنامه ریزی مدونی را انجام داده ایم .
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به روز شدن و همگام شدن کفش های تولیدی با ذائقه ها را عامل تاثیر گذار در گرایش مردم به استفاده از کفش ملی برشمرد و افزود : سعی شده تا با استفاده از تجربیات دیگر کشورها و در آمیختن آن با نیاز مصرف کنندگان ، تولیدات بازار پسندی روانه بازار شود .
** استفاده از تجربه دانشگاههای داخلی و ایتالیا
وی ادامه داد : علاوه بر استفاده از تجربیات تولید موفق کشورهای دیگر ، استفاده از تجربیات مراکز دانشگاهی برای مطلوب سازی را در پیش گرفته ایم .
آذروش اظهار داشت : تاکنون علاوه بر همکاری دانشگاه شریف ، رایزنی برای همکاری مجموعه دانشگاهی کشور ایتالیا نیز انجام شد تا از تجربیات علمی و تحقیقاتی آنان برای تولید کفش های مطلوب استفاده شود .
وی تعداد شعب فعال کفش ملی در کشور را 265 شعبه اعلام کرد و گفت که از سال گذشته نیز با اعمال تخفیف ویژه برای عموم مردم بدنبال جذب و تشویق مردم برای خرید از این شعب هستیم .
شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا یکی از هلدینگ های سرمایه گذاری کشور است که در بخش های صنعت ، معدن ، حمل و نقل و گردشگری فعالیت دارد .
این شرکت 50 شرکت مالکیتی و حاکمیتی دارد که 65 هتل از جمله فضاهای گردشگری زیر مجموعه این شرکت به شمار می رود .
شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا یکی از پنج هلدینگ سازمان صندوق بازنشستگی کشور است که زیر شاخه وزارت تعاون به شمار می رود .
این شرکت در سال های اخیر با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی زمینه از سر گیری فعالیت شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر را بعد از 14 سال وقفه تولید ، فراهم کرده است و امروز آیین افتتاح و آغاز دوباره فعالیت این شرکت در ناحیه صنعتی سنگتاب شهرستان سیمرغ برگزار شد .
83 درصد از سهام شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر متعلق به سازمان صندوق بازنشستگی کشور است .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی *** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.