به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهروز منتقمی روز دوشنبه در آئین کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره روستای ' زنگیشا محله ' شهرستان تنکابن ، افزود : 335 خیر داخلی و ایرانیان مقیم خارج از کشور 2 هزار میلیارد ریال از این مبلغ را به صورت نقدی و بقیه را با خرید امکانات و تجهیزات ورزشی برای اتمام اماکن ورزشی نیمه تمام کمک کرده اند.
وی اظهار داشت : در سال های اخیر به دلیل تحریم های ظالمانه ، منابع مالی دولت به شدت کاهش یافته بود و بنابراین دولت تصمیم گرفت تا در جهت توسعه فضاهای ورزشی در کشور از ظرفیت خیرین در این زمینه استفاده نماید.
منتقمی با بیان اینکه اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام در اولویت برنامه های دولت قرار دارد ، خاطرنشان کرد : هم اکنون یک میلیون و 400 هزار متر مربع فضای آموزشی نیمه تمام کشور در دست خیرین است تا انها را به بهره برداری برسانند.
وی به چهار هزار پروژه ورزشی در دست ساخت کشور اشاره کرد و بیان داشت : این تعداد پروژه های ورزشی بیشتر در زمینه احداث زمین فوتبال ، استخر ورزشی و سالن های ورزشی چند منظوره است که با جدیت به دنبال اتمام آنها هستیم.
مدیر کل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان کشور تصریح کرد : باید زیرساخت های ورزش کشور تقویت شود تا شاهد شکوفایی استعداد ها در این زمینه باشیم.
وی یادآور شد : توجه به ورزش روستایی ، عشایری و بومی از مهمترین برنامه های دولت است و با جدیت آن را پیگیری می نماید.
سالن چند منظوره ورزشی روستای زنگیشا محله تنکابن در زمینی به مساحت یک هزار و 450 متر احداث خواهد شد که 500 میلیون تومان برای خرید زمین هزینه شده است.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.