به گزارش خبرگزاری  خبرانلاین از مازندران مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران امروز چهارم شهرور ماه در مراسم رونمایی از «اپلیکیشن نجات» که با حضور علی رضا یونسی معاون استاندار مازندران در هلال احمر استان برگزار شد، گفت: این اپلیکیشن نوآوری همکاران هلال احمر در مازندران است و به نام این سازمان ثبت شد.
وی با اشاره به توجه هلال احمر مازندران در توسعه پایگاه‌های امداد و نجات، افزود: تطبیق خدمات مدیریت ریسک با فناوری های نجات در دستور کار هلال احمر مازندران است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: برای دسترسی به حادثه دیدگان و خدمات کیفی نیازمند افزایش توانایی و مهارت است.
وی با بیان اینکه پیشگیری، آمادگی مقابله با حوادث و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمت باید در دستور کار امدادگران هلال احمر قرار گیرد.
اکبری شماره، ۱۱۲ را رابط حادثه دیدگان با هلال احمر دانست و اظهار کرد: این شماره نواقصی داشت به همین خاطر با مطالعات انجام شده نسخه اندروید این اپلیکیشن مهیا شده و در کافه بازار و پرتال جمعیت هلال احمر مازندران قابلیت دسترسی دارد.
وی افزود: آدرس http://mazandaran.rcs.ir سایت هلال احمر است و این استان توانسته به نوعی هلال احمر مجازی داشته باشد تا به توسعه مهارت و توان افزایی در استان بپردازد.
اکبری گفت: هر کسی در هر جای دنیا می تواند درخواست کمک کند و این اپلیکیشن جهانی و بین‌المللی است ولی اکنون کمک رسانی آن محدود شده تا بتواند در سطح مازندران به کمک افراد برسد.
وی با اشاره به اینکه قبله نما در این اپلیکیشن قرار داده شده است، افزود: پیامها در کمتر از یک ثانیه تبادل می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726312
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.