نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه مهم دینی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنااز ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در جلسه شورای اداری امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت:توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه مهم دینی امری ضروری است.

وی افزود:اهمیت ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بر کسی پوشیده نیست چرا که در قرآن کریم نیز بارها بر اهمیت این موضوع تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در صورت عملی کردن امر به معروف و نهی از منکر زمینه برای نهادینه شدن عدالت در تمامی حوزه ها فراهم می شود.

وی افزود: امربه معروف ونهی از منکر ضامن بقای اسلام است و امام حسین(ع) در راه اساسی ترین اصل ضامن بقای  اجتماع اسلام به شهادت رسید.

آیت الله طبرسی بااشاره به هفته دولت گفت:در حال حاضر هفته دولت فقط به کلنگ زنی ختم می شود این در حالی است که دولتمردان ما چون رجایی و باهنر اساس کارشان بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده است و برای ساده زیستی و ایمان به شهادت رسیده اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر سیاسی شده است ،افزود:  فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای این تببین شده است تا آسیب ها را شناسایی کنیم و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

آیت الله طبرسی به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سواحل دریا تاکید کرد و ادامه داد:دستگاههای مربوط به این امر در جهت تببین این فرهنگ در سواحل تلاش کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.