به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازبابلسر وی با تاکید به اینکه شهردار با کمک شورا در جهت توسعه و پیشرفت شهر گام بردارند،گفت: سیاست ها و برنامه ها به گونه ای باشد که ایجاد نشاط و رفاه حال شهروندان فراهم شود.
فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه انتخاب سیدمرتضی شفیعی به عنوان شهردار با توجه به تجربیات وی و آشنایی با مسائل شهری بهترین گزینه است،عنوان کرد: با ایجاد برنامه مدون و رویکرد جدید ،شهر را به توسعه و جایگاه واقعی خود برسانید.
اسد به اتحاد و یکپارچگی بین اعضای شورا و شهردار تاکید کرد و افزود: اختلاف سلیقه ای امری عادی است،در کنار اختلاف سلایق و تنوع نظرات، حامی هم باشید.
وی بهسازی معابر شهری،ساماندهی تابلوهای شهری،تزیین المان ورودی شهر،ساماندهی پارکبانان و دست فروشان ،رفع مشکلات پسماند ،ساماندهی رودخانه بابلرود و بهره مندی از ظرفیت های آن را از مهم ترین نیازهای سطح شهر دانست.
فرماندار بابلسر با تاکید به توسعه گردشگری اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های فعالان گردشگری و دانشگاهیان در جهت توسعه و پیشرفت گردشگری گام برداریم.
اسد در پایان با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده شود،گفت: با استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت ایجاد اشتغال ،توسعه و درآمد پایدار گام برداریم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 725619
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.