به گزارش خبرنگار ایرنا ، این طرح ها شامل یک واحد مسکن محرومان تحت پوشش کمیته امداد و پنج واحد مسکن خانواده دو معلول و تک معلولی تحت پوشش کمیته بهزیستی بوده است .
مدیر کمیته امداد شهرستان قائمشهر در افتتاح مسکن مددجویی که در روستای ریکنده برگزار شد ، گفت : این خانه با همت و همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد ساخته شده است .
ابوالحسن رنجبر با بیان اینکه هزینه صرف شده برای ساخت این مسکن 47 میلیون و 500 هزار تومان بوده است ، گفت که از این میزان 18 میلیون و 500 هزار تومان از طرف بنیاد مسکن ، 16 میلیون کمیته امداد و مابقی به صورت شخصی هزینه شده است .
به گفته وی این خانه با 80 متر زیربنا به بهره برداری رسیده است .
مدیر بهزیستی شهرستان قائمشهر هم در افتتاح خانه دو معلولی که به صورت پایلوت در روستای جنید برگزار شد ، گفت : امروز شاهد به بهره برداری از سه واحد مسکونی دارای 2 معلول و 2 واحد مسکونی دارای یک معلول هستیم .
علی محمدی فیروزجائی گفت که برای ساخت واحد مسکونی دارای 2 معلول، 18 میلیون تومان وام به صورت بلاعوض و برای خانواده دارای تک معلول 8 میلیون تومان وام به صورت بلاعوض تعلق گرفته است.
وی گفت که همچنین از سوی بنیاد مسکن وام 12 میلیون و 500 هزار تومانی به مددجویان تعلق گرفته است .
مدیر بهزیستی قائمشهر گفت که همچنین بنا است تا با کمک بسیج سازندگی 10 واحد مسکونی با متراژ 55 تا 65 متر برای خانواده های تک معلول ساخته شود که به زودی شاهد به بهر برداری رسیدن از ان خواهیم بود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.