به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل کمیته امداد مازندران ، احمد سعادت با اشاره به اینکه تعداد پایگاه های جمع آوری نذورات مردمی در عید قربان به نسبت سال گذشته تغییری نکرده است ، ادامه داد : در هر یک از شهرهای مازندران یک پایگاه به صورت متمرکز مستقر می شود .
وی ادامه داد : علاوه بر این تعداد پایگاه ، 25 دفتر نمایندگی ادارات کمیته امداد شهرستان های مازندران نیز در روز عید قربان آماده جمع آوری نذورات مردمی هستند .
معاون کمیته امداد مازندران که زمان جمع آوری نذورات عید قربان را از صبح عید تا اذان مغرب اعلام کرد ، ادامه داد : پایگاه های جمع آوری نذورات در میادین مرکزی شهرستان ها ، مراکز بخش ها ، بازارچه های محلی و مکان های برگزاری نماز آماده دریافت این کمک های نقدی و غیر نقدی هستند .
وی اضافه کرد : کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در این روز ظرف مدت 24 ساعت میان نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مازندران توزیع می شود .
سعادت همچنین از ارائه شیوه راحت و آسان برای پرداخت کمک های نقدی مردم در روز عید قربان خبر داد و گفت : مردم می توانند شماره گیری آنی پرداخت #3*7*3*011*8877* با تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود،در اهدا نذورات قربانی به مددجویان مشارکت کنند .
مردم مازندران عید قربان پارسال بیش از 11 میلیارد ریال نذورات نقدی و غیر نقدی پرداخت کردند .
کمیته امداد امام خمینی مازندران 118هزار و 735نفر را زیر پوشش دارد که این افراد از انواع خدمات حمایتی این نهاد برخوردار هستند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.