دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران گفت:نگاهِ حزب اعتدال و توسعه در مدیریت استان بر این است که تفکر اعتدالی در مازندران طنین انداز شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران در جلسه هم اندیشی شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه این استان که در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه از سال 1378 تاسیس شد؛ درآن زمان جریان سیاسی کشور به دو جناح چپ و راست و یا همان اصلاح طلب و اصولگرای امروز تقسیم می شد که نگاه افراطی به مسائل سیاسی کشور داشتند.

مهدی قاسمی گفت:چهره هایی مانند محمدباقر نوبخت، محمدرضا نعمت زاده، اکبر ترکان، محمود واعظی و جمعی دیگر پاییز سال 1378 با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و پس از مشورت با وی بر عملی کردن تصمیماتشان جدی تر شدند.

وی ادامه داد: در سال 1392 با انتخاب حسن روحانی تفکر اعتدال و توسعه در کشور طنین انداز شد و پست های مدیریتی و اجرایی کشور به دست اعتدالیون رسید.

دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران بیان کرد: حزب اعتدال و توسعه مازندران در سال 1394 تشکیل شد و پس از دوسال فعالیت مستمر نقش فعالی در انتخابات سال 94 و 96 داشت و شوراهای شهرستانی نیز تشکیل شد و امروزه جزو احزابی هستیم که به معنی واقعی کلمه کار حزبی، سیاسی و تشکیلاتی را در مازندران انجام می دهیم.

قاسمی بر آموزش،  شناخت و تقویت کار تیمی نیروها، شناسنامه دار کردن فعالان سیاسی حزب تاکید کرد و افزود:نگاهِ حزب اعتدال و توسعه در مدیریت استان، مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر این است که تفکر اعتدالی در مازندران طنین انداز شود چرا که راه توسعه استان از مسیر اعتدال می گذرد.

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه مازندران در ادامه  تصریح کرد: دیگر وقت آن رسیده که مدیران کهنه کار و با تجربه ی این مرز وبوم که سال ها مناصب قدرت را در دست دارند از مناصب کنار رفته و مدیریت را به جوانان شایسته بسپارند.

عارف رستگار با بیان اینکه نقش و تاثیرگذاری احزاب و جوانان در سال های گذشته مغفول و مظلوم واقع شده است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تغییرات مدیریتی به شکل انقلابی در کشور صورت گرفت و مدیریت به دست جوانان کم تجربه و گاه بی تجربه سپرده شد و این جوانان پاکدل به روش آزمون، خطا و با کسب تجربه در حین کار اجرایی مسئولیتشان را انجام دادند.

وی ادامه داد:امروز نسل اول انقلاب افرادی با تجربه هستند اما حاضر نیستند این مناصب و یا تجربه شان را در اختیار جوانان بگذارند.

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه مازندران تصریح کرد: مناصب مدیریتی و اجرایی از کهنه کاران خسته شده و به جوانان فعال، صاحب ایده و خلاق نیاز دارد تا بتواند در دنیای در حال گذار امروز به توسعه دست یابد.

عارف رستگار اظهار کرد: سازمان جوانان و دانشجویان منظّم ترین، سازمان یافته ترین و هدفمند ترین تشکل و گروه در حزب اعتدال و توسعه کشور و به تبع آن در استان است و این سازمان آماده شناسایی، عرضه این نیروها در سطوح مختلف اجرایی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.