به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: لازم است وزیران به همهٔ شهرها نظر داشته باشند و این طور نباشد که اگر شهر و منطقه‌ای دارای مسئول رده بالا و یا نمایندهٔ قوی نیست، در اختصاص بودجه و امکانات نادیده گرفته شود.
وی یادآور شد: توزیع اعتبارات باید با رعایت عدالت باشد و ضمن تصویب و تخصیص مناسب بودجه، صرف آن نیز در همان محل انجام شود و به جای دیگری نرود.
مشایخ اظهار داشت: رأی مجلس شورای اسلامی، رأی به برنامه‌ها بود و توقع است که وزرای محترم به حواشی نپردازند و رفع مشکلات و از جمله رفع بیکاری و ایجاد سالی یک میلیون شغل را عملی کنند.
وی گفت: هفتم شهریور سالروز شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم، عالم مبارز و شیعه عراق است که پس از اقامهٔ نماز جمعه در نجف، در انفجاری تروریستی به شهادت رسید.
امام‌جمعه نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطرهٔ شهدای هشتم شهریور 1360 به‌ ویژه رجایی و باهنر تأکید کرد: امروز می‌بینیم که تروریست‌های منافق، در دامن دولت‌های غربی هستند.
وی با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: از یک طرف باید به کارمندان رسیدگی شود و از طرف دیگر، کارمندان باید در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.
خبرنگار: شهاب رویانیان ** انتشار دهنده: حسن فلاحتی
/7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.