به گزارش خبرنگار ایرنا ربیع فلاح جلودار روز پنجشنبه در دومین کنگره 385 شهید بسیج کارمندان مازندران یاد شهدا را یکی از نیازهای اساسی جامعه عنوان کرد و افزود: یاد شهدا تبلور فکر ، اعتقادات و مرور پیام و اجرای وصیت و تکریم و تعظیم خانواده آنهاست.
وی افزود: ایثار، جهاد و شهادت سه عنصر اساسی است که از روزهای آغازین انقلاب و دفاع مقدس و هم اکنون آثار و جریان آن را در ابعاد مختلف شاهدیم، روحیه شهادت طلبی امروز دشمنان جمهوری اسلامی را پشت سنگرها متوقف کرده است.
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا از جمله شهدای دولت ، گفت: اگر پیام ولایتمداری شهدا و راهبرد اساسی 'ما می توانیم' مطرح شده از سوی امام راحل را درک و ملی کنیم، جمهوری اسلامی به قله های افتخار میرسد.
سردار محمد علی آسودی اظهارکرد: یک راهبرد اساسی به نام 'ما می توانیم' توسط امام طرح شد که این راهبرد اساسی نه برای دوران انقلاب و دفاع مقدس بلکه برای پس از آن و امروز نیز هست.
وی افزود: علیرغم تلاش استکبار جهانی و لیبرال ها که پیوسته از گذشته تاکنون بر مردم القا می کنند 'ما نمی توانیم'، این راهبرد را انقلابیون در نهضت عملیاتی کردند.
سردار آسودی تاکید کرد: دوران دفاع مقدس یک جنگ جهانی و شهدای ما شهید یک نبرد جهانی بودند چون دشمن به نیابت از شرق و غرب آمد و از سوی امریکا، اتحاد جماهیر شوری و حکام منطقه یک جنگ بین المللی بر مردم ما تحمیل شد اما مقاومت مردمان و رزمندگان ما با دست خالی نقشه های دشمن را نقش برآب کرد.
وی افزود: ملت ایران و شهدا اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد، بعد از جنگ نیز در جریان امضای قطعنامه با مطالعه نامه های رد و بدل شده می توان به عظمت شهدا پی برد، مبنای مذاکرات تحت هدایت رهبری و همان معاهداتی بود که روزی توسط صدام پاره شد اما شهدای ما کاری کردند کسی که ادعای سرداری قادسیه را داشت و رجزخوانی می کرد در نامه آخر نوشت هرآنچه خواستید من پذیرفتم.
سردار آسودی ادامه این عزت و اقتدار را در گرو ادامه راه شهدا و پاسداشت خون و آرمان های آنها برشمرد.
خبرنگار : رضا غلامی **انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.