مشاور فرهنگی مقام معظم رهبری گفت:علرغم تلاش استکبار جهانی و لیبرال ها که پیوسته به مردم ما القاء می کردند که ما نمی توانیم اما به جهانیان ثابت کردیم که می توانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سردار آسودی در مراسم دومین کنگره 385 شهید بسیج کارمندان مازندران با اشاره به رشادت های شهدای کارمند،اظهار داشت: هر یک از شهدا قهرمانان و اسطوره های واقعی برای بشریت هستند.

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا زمینه ای را برای ما به وجود می آورد که یک بار دیگر با آرمان های آن سفرکردگان عاشق تجدید میثاق کنیم.

مشاور فرهنگی به راهبرد امام راحل در دفاع مقدس با عنوان "ما می توانیم" ،گفت: این راهبرد امام نه تنها در زمان انقلاب بلکه در زمان دفاع مقدس تاکنون ادامه دارد.

وی افزود:علرغم تلاش استکبار جهانی و لیبرال ها که پیوسته به مردم ما القاء می کردند که ما نمی توانیم اما به جهانیان ثابت کردیم که می توانیم.

آسودی گفت:این راهبرد امام در زمان پیروزی انقلاب اسلامی عملیاتی شد و پس از آن با همین راهبرد مرکز دشمنی بااسلام یعنی آمریکا و رژیم صهیونستی را نشانه گرفت.

وی ادامه داد:در زمان بنی صدر ،او ادعا می کرد جنگ بچه بازی نیست و مانع اتحاد و یکپارچگی می شد پس از او فرزندان این ملت و نیروهای مسلح به همه دنیا ثابت کردند "ما می توانیم" واجازه ندادیم یک وجب از خاک ما به اشغال دشمن درآید.

آسودی گفت:فرزندان این سرزمین ثابت کردند که ما می توانیم با دست خالی و توسل بر ائمه معصومین در برابر جنگ جهانی مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه ما در این جنگ جهانی کاری کردیم که دشمن به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نکند،افزود: رزمندگان و ایثارگران ما با ایمان و تقوای الهی در عرصه های نبرد با دشمنان حضور پیدا کردند و با بهره گیری از این امر توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما در عرصه دفاعی بالاترین قله را فتح کردیم افزود:امروز تمام دنیا در مقابل قدرت دفاعی ما سر تعظیم فرود می آورند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن با ورود به عرصه فرهنگی غیرت ما را ریشه کن کند، گفت: دشمن (طرح اندلس) بی حجابی ،فحشا و فساد را در ایران پیاده می کند .

آسودی ادامه داد:اگر غیرت و تعصب نداشته باشیم دشمن به راحتی ما را هدف گیری می کند

وی تاکید کرد:ضرورت دارددر عرصه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم با اقتصاد مقاومتی بیکاری را ریشه کن کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.