به گزارش خبرنگار ما از فریدون کنار ستاد بزرگداشت هفته دولت در این مدیریت تشکیل، و برنامه های اجرایی آن تشریح شد.

سید عظیم اسماعیل زاده با بزرگداشت یادوخاطره شهدای دولت اظهار کرد:با توجه به عملکردهای بسیار خوب دولت تدبیر و امید،لزوم اطلاع رسانی مناسب این اقدامات درهفته دولت انکار ناپذیر است.

مدیر آموزش و پرورش فریدون کنار افزود: در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ،درطول 4 سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته ایم که بخشی از آنها رسانه ای شده و برخی دیگر نیاز به اطلاع رسانی دارد.

وی تصریح کرد:در هفته ی دولت 2 پروژه عمرانی ساختمان کانون بازنشستگان و ساختمان ستاد دائمی اسکان فرهنگیان در شهرستان بندی فریدون کنار را افتتاح خواهیم کرد.

اسماعیل زاده با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در بین. فرهنگیان در این. هفته،از دیدار با خانواده شهدای کارمند خبرداده و افزود:ویژه برنامه ای برای تجلیل از کارمندان اداری آموزش و پرورش شهرستان خواهیم داشت.

این مدیر شهرستانی از شرکت قطعی این مدیریت در نمایشگاه سیمای تدبیر ویژه ی هفته دولت خبرداده و بر اطلاع رسانی مهم ترین اقدامات انجام شده ی این مدیریت در. طول دوره ی دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: غبارروبی از گلزار شهدا ،انتخاب کارمند نمونه،حضور کارکنان اداری در نماز جمعه ،برگزاری نشست خبری با خبرنگاران شهرستان و کوهنوردی همکاران از دیگر برنامه های آموزش و پرورش فریدونکنار در هفته ی دولت خواهد بود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 723341
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.