مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعال بودن حدود 65 درصد از شرکت های تعاونی استان مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ،جلسه ستاد بزرگداشت هفته تعاون مازندران با حضور کامران اصغری مدیر کل، سیاوش علیزاده مدیر امور تعاون، روسای ستادی و کارشناسان حوزه تعاون، اعضاء هیئت مدیره اتاق تعاون مازندران و تعدای از مدیران اتحادیه شرکت های تعاونی در سالن جلسات ساختمان شهید نوری این اداره کل برگزار گردید.

کامران اصغری  در این جلسه ضمن تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه این هفته مهم اظهار داشت: مقام معظم رهبری اعتقاد راسخی به نقش آفرینی بخش تعاونی در گره گشایی مشکلات اقتصادی دارند  و در ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی هم به این مسئله تاکید کرده اند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه ای به بخش تعاون در کشور دارد و اعتقاد داریم با تعاونی ها می توانیم استان بهتری بسازیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به مسائل و مشکلاتی که شرکت های تعاونی با آن دست و پنجه نرم می کنند تاکید کرد : وجود همدلی و همزبانی میتواند راهگشای حل مسائل و مشکلات پیش روی شرکت های تعاونی باشد.

وی با مهم دانستن شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اذعان داشت : یکی از راهکار های مهم در اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی توجه به تعاونی هاست و براین باوریم تعاون چشمه ی جوشان اشتغال است و باید به این مهم، توجهی ویژه داشت.

کامران اصغری با تاکید بر همکاری بین اتاق تعاون ، اتحادیه شرکت های تعاونی ، تعاونی های استان مازندران و بخش تعاون  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: یقینا با همت  و همدلی شاهد برپایی باشکوه هفته تعاون در سطح استان خواهیم بود.   

علیزاده معاون امور تعاون اداره کل نیز با اشاره به فعال بودن حدود 65 درصد از شرکت های تعاونی سطح استان خاطرنشان کرد : فعالیت در حوزه تعاون باعث ایجاد اشتغال ، شکوفایی و رونق اقتصاد و پیشرفت در جامعه بشری خواهد شد .

وی افزود : اقتصاد کشور در سه حوزه بخش خصوصی ، بخش دولتی ، و بخش تعاونی در گردش بوده که سهم تعاون حدود 25 درصد را  شامل می شود.

علیزاده در ادامه تاکید کرد : تعاون مسیری است که باید توسط خود تعاونگران مدیریت شود تا ثمرات خوبی را شاهد باشیم.

مدیر امور تعاون اداره کل خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در هفته تعاون ترویج فرهنگ تعاون در بین مردم شریف استان علی الخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی افزود: همه با هم باید برای تعالی بخش تعاون که در واقع از مهمترین راه های تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بی وقفه تلاش کنیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه تعاونگران به ارائه نظرات درباره برگزاری باشکوه هفته تعاون پرداختند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.