فرمانده انتظامی شهرستان "سوادکوه شمالی" از شناسایی و دستگیری عامل افیونی و کشف 2 کیلو و990 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام دمساز" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر این که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد حمل و فروش مواد مخدر در شهرستان سوادکوه شمالی را دارد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران متهم به نام "نظر مراد-ح " اهل استان گلستان را شناسایی و خودروی وی را در محور ورودی به این شهرستان متوقف کردند . فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی این متهم موفق به کشف 2 کیلو و 990 گرم تریاک شدند. وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت : سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر همواره به دنبال کسب منفعت و سودهای کلان سعی در از بین بردن بنیان خانواده ها و قشر جوان و فعال که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشند را دارند که برای مقابله با این افراد یک عزم همگانی لازم است . سرهنگ دمساز در خاتمه از شهروندان خواست : برای ریشه کن کردن معضل اعتیاد در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.