رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت:45 درصد از مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش ناحیه یک ساری نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حامد دیانی امروز در جلسه شورای اداری   شهرستان ساری با بیان اینکه  41 هزار دانش آموز در آموزش و پرورش ناحیه یک ساری تحصیل می کنند،اظهار داشت:این تعداد دانش آموز در یکهزار و 670 کلاس درس و 270 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش ناحیه یک ساری به عنوان پیشانی آموزش و پرورش استان با 3 هزار پرسنل به دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان ساری خدمات رسانی می کند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با بیان اینکه این ناحیه از جهت برنامه ها و طرح ها و بازدید ها در زمینه استانی و ملی همیشه مورد توجه بوده است،گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک سالانه در حوزه های فرهنگی و آموزشی افتخارات زیادی را کسب کرده است.

وی ادامه داد:آموزش و پرورش ناحیه یک ساری سال گذشته به عنوان برنامه محورترین نهاد شهرستان معرفی شده است.

دیانی افتخار آفرینی دانش آموز نشایی مقدم  را به عنوان نفر 12 ریاضی در کنکور کشور و نفر اول در شمال کشور را از افتخارات ناحیه یک آموزش و پرورش ناحیه یک ساری نام برد

وی با اعلام اینکه این ناحیه دو سال متوالی تندیس بهترین فعالیت های فرهنگی در استان را به خود اختصاص داده است،افزود: 1500 نفر طی دو سال اخیر تحت آموزش نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ساری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه درصد مشارکت در مدارس دولتی در کشور 12 درصد است ،گفت:این میزان در استان 21 درصد است که در ناحیه یک ساری میزان مشارکت 31.5 درصد است ضمن اینکه توسعه مشارکت در این امر کوچک کردن دولت با نگاه و سیاست دولت تدبیر و امید است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: به ازای هر دانش آموز 8 متر مربع فضای اموزشی در کشور وجود دارد که این میزان در ناحیه یک ساری 2 متر مربع است .

وی توجه به آموزش و پرورش را امری مهم دانست و افزود: 45 درصد از مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش ناحیه یک ساری نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.