معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از ممنوع شدن ورود و عرضه هر گونه برنج خارجی در استان تا اطلاع ثانوی خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران صبح امروز در کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر افزود :‌با توجه به آغاز فصل برداشت برنج در استان مازندران و با هدف تثبیت قیمت در بازار و حمایت از کشاورزان ، ورود و عرضه هر گونه برنج خارجی در استان تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد . 

حسن خیریانپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش بی رویه قیمت مرغ در بازار خواستار عرضه مرغ با هدف تنظیم بازار و با قیمت هر کیلوگرم 57000 ریال در بازار شد و از دستگاه های اجرایی خواست تا اقدامات لازم در این خصوص را در اسرع وقت معمول نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تأکید کرد که همه دستگاه های مرتبط از جمله جهاد کشاورزی ، صنعت و معدن و تجارت ، غله و غیره با رصد دقیق بازار، اقدامات مناسب و به موقع را جهت تنظیم بازار و با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به عمل آورند.

حسن خیریانپور به فرمانداران استان مازندران تأکید کرد : با تشکیل منظم جلسات کمیسیون تنظیم بازار در شهرستان و رصد قیمتهای اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم و تشدید گشت های نظارتی ، اقدامات جدی را در خصوص جلوگیری از افزایش قیمتها معمول و برخورد جدی با متخلفان معمول دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.