به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میان‌درود در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری مرکز استان ،با تقدیر از زحمات تیم مدیریت شهری و تأکید بر لزوم فعالیت های جهادی در حوزه های عمرانی اذعان داشت: نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی از هیچ گونه تلاش و کمک در مسیر برنامه های مجموعه مدیریت شهری دریغ نخواهند نمود و همواره خواستار تلاش مستمر و توسعه پایدار و همه جانبه شهر ساری هستند.

نماینده ساری در بازدید از پروژه پارک بانوان ساری، این اقدام را گامی بلند جهت افزایش نشاط بانوان و توسعه متوازن شهر دانسته و افزود: طراحی و ساخت پارک بانوان از ضرورت های شهر ساری بوده و امید است با افتتاح این مجموعه، شاهد رشد نشاط اجتماعی و افزایش سلامت شهری باشیم.

مهدی عبوری شهردار ساری نیز احداث پارک بانوان با مساحتی حدود ۱۰ هکتار و ایجاد فضای امن و مناسب برای بانوان ساروی را با هدف تأمین نیازهای تفریحی قشر بانوان و نیز تولید نشاط شهروندی و دستیابی به سلامت شهری دانست و عنوان کرد: این پارک شامل سالن هایی با فضای کاملاً پوشیده است که بیش از ۴۵ کاربری از جمله فضاهای تفریحی و تجاری در آن تعریف شده است.

وی افزود: فاز اول و ساخت محوطه های پارک بانوان ساری به اتمام رسیده و به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.

همچنین محمد دامادی، در ادامه از پروژه های بوستان ولایت، زیرگذر شهید کمالی و روگذرهای شهید نوری در منطقه زغالچال و نیز زیرگذرهای شماره ۱ و ۲ پل گردن بازدید نمود.

عبوری شهردار ساری با اشاره به روند ساخت بوستان ولایت، این پروژه را از افتخارات تیم مدیریت شهری در راستای تعالی اندیشه شهروندان دانسته و عملیات اجرایی آن را در مرحله تزیین نماهای ساختمانی عنوان کرد. به گفته شهردار ساری، پروژه بوستان ولایت با دقت و آینده نگری طراحی و در حال انجام است و امیدواریم در سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.

در خاتمه، شهردار ساری نیز ضمن ارائه توضیحات فنی در خصوص احداث این پروژه ها، از مهندس دامادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بابت دغدغه های ایشان در خصوص توسعه و آبادانی شهر و پیگیری خدمات و فعالیت های تیم مدیریت شهری سپاسگزاری نموده و توفیق روزافزون خادمان مردم را خواستار شد.

گفتنی است، فرزانه، معاون شهرسازی و امور مناطق و نیز رشیدی، معاون فنی و عمرانی وطاهری معاون اداری مالی شهرداری ساری در این بازدید با شهردار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراهی نموده اند.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712498
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.