به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح روز پنجشنبه در ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان که با حضور مدیرعامل این صندوق در ساری برگزار شد ، افزود : عقب ماندگی مازندران در بهره مندی جمعیت روستایی از فرصت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان باید طرف 2 سال آینده جبران شود.
وی با تاکید بر این که بیمه سرپناهی برای خانواده های روستایی است و همه ما دست اندرکاران مسئول این بی توجهی ها هستیم ، اظهار داشت : اینکه چرا مازندران در پوشش جمعیت روستایی به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان رتبه 27 کشور را دارد ، جای تاسف است .
وی افزود : مازندران با جمعیت 45 درصدی روستایی نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد اما کشاورزان ما از این خدمت مهم دولت بی بهره مانده اند.
استاندار مازندران توضیح داد : عزم و همت ملی در مازندران برای قرار دادن جمعیت روستایی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان باید ایجاد شود، و همه ما مسئول هستیم.
وی به حمایت دولت با پرداخت دو سوم سهم حق بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان اشاره کرد و گفت : هر روستایی که توانایی پرداخت حق بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان را ندارد علاوه بر حمایت دو سوم سهم دولت ،استانداری و دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی این سهم را متقبل می شوند.
فلاح به وجود روستایی در مازندران با جمیعت 25 خانواری که 15 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده اند ، اشاره کرد و اظهار داشت : چرا این خدمت بزرگ اجتماعی که همراه با کمک قابل توجه دولت همراه است، به جمعیت روستایی بی توجهی می شود.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.