به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران - مدیر شعب بانک مسکن مازندران بیان داشت : بنا به تصمیم دولت و حسب دستور مدیران ارشد بانک مسکن مبنی بر مشارکت فعالانه در طرح ضربتی تسهیلات ازدواج ، تمامی متقاضیان تسهیلات ازدواج از بانک مسکن استان تعیین شعبه شدند.

تقوی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، متقاضیان در صف انتظار بانک مسکن در صورت مراجعه به شعبه و تکمیل مدارک، در سریع‌ترین زمان ممکن، تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.
مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران با اشاره به اینکه مهلت پرداخت تسهیلات محدود است افزود: از کسانی که تاکنون در صف انتظار تسهیلات ازدواج بودند ؛ خواستارشد تا هرچه سریع‌تر جهت تکمیل مدارک خود به شعبه معرفی شده مراجعه نمایند.
وی یادآور شد: البته پرداخت تسهیلات مورد اشاره در چارچوب ضوابط جاری بانک می باشد.

* و اما خبری هم برای خانه اولی ها و زوجین متقاضی وام مسکن

تقوی ادامه داد:هر یک ازافراد به صورت انفرادی می‌توانند در استان مازندران در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفرجمعیت( ساری ،بابل ،امل و قائمشهر)به میزان ۶۰ میلیون تومان و درشهرهای زیر 200هزار نفرجمعیت( سایر شهرهای استان) به میزان ۴۰ میلیون تومان بر روی یک پلاک ثبتی تسهیلات دریافت نمایند.

مدیر شعب بانک مسکن مازندران تصریح کرد: در این طرح سقف استفاده از تسهیلات برای زوجین در شهرهای ساری ،بابل ،آمل و قائمشهر 120میلیون تومان و درسایر شهرها ی استان 80میلیون تومان با نرخ سود8 درصد در بافت فرسوده و نه ونیم درصد در غیر بافت فرسوده می باشد.

تقوی در خاتمه خاطر نشان ساخت: دوره بازپرداخت این تسهیلات ، ۱۲ سال بوده و تقسیط این تسهیلات به 3روش ساده،پلکانی سالانه و پلکانی دوره ای امکانپذیر است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 711030
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.