به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران،وی آموزش های فنی و حرفه ای را محور اشتغال و کارآفرینی خواند و تصریح کرد:مربیان مجرب با کارگاه های فعال و استاندارد های آموزشی رشته های متنوع می تواند ضامن فردای بهتر با جوانان ماهر باشد.
استاندار مازندران در ادامه از برپایی نمایشگاه با نظم و براساس نیاز روز جوانان جویای کار تشکر کرد و افزود:اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همه ساله با برپایی نمایشگاه های بزرگ از دستاورد های کار آموزان و واحد های تحت نظر خود و نشان دادن گوشه ای از توانمندی های این اداره کل توانسته دولت را در تحقق اشتغال زایی جوانان ج ویای کار کمک نماید به طوری که در سال گذشته با آموزش های مهارتی و پیگیری های صورت گرفته بیش 15هزار نفر جوانان جویای کار مشغول شده اند و امید واریم در سال جاری این رقم افزایش یافته و به حدود 40هزار نفر برسد.
دکتر ربیع فلاح جلودار با تقدیر و تشکر از مدیر کل و معاونین و دست اندرکاران، حمایت استانداری را در هدف های فنی و حرفه ای را اعلان کرد.
شایان ذکر است آیین افتتاحیه افتتاح نمایشگاه مهارت،تولید و اشتغال مازندران. با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی . نمایندگان مجلس برگزار شد و بازدید کنندگان از نزدیک در بازید از همه غرفه ها با مربیان،کارشناسان ،کارافرینان و .. صحبت کردند و با اشنایی نحوه ی کارشان آشنا شدند

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 709034
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.