به گزارش ایرنا ، پیکر این شهید گمنام به همراه پیکر 14 تن از دیگرشهدا که بتازگی در مناطق جنگی کشور تفحص و شناسایی شده اند عصر دوشنبه هفته جاری به مازندران انتقال داده شده اند.
هویت 2 تن از این شهیدان در روزهای گذشته با آزمایش دی ان ای شناسائی و به خانواده های آنان اطلاع داده شد و پیکر 13 شهید گمنام هم در شهرهای ساری (ستاد سپاه کربلا، ستاد نیروی انتظامی)، بندپی شرقی بابل، هادی‌شهر بابلسر، پدافند هوایی بابلسر، آمل و بلده نور به خاک سپرده می شود.
یکی از یادگاران دوران 8 سال دفاع مقدس درآئین وداع با این شهید گمنام گفت : این شهدا عزتمندانه برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در برابر دشمنان جانشان را از طیق اخلاص گذاشتند.
سردارسرتیپ پاسدار حسن حسن نیا افزود :‌امروز هرآنچه برای شهدا اشک بریزیم و عزاداری کنیم در حقیقت حداقل خدمتی است که به آن ها کرده ایم.
وی با توصیف یاد و خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم و دیگر شهدای بعد از انقلاب اسلامی افزود : به برکت خون شهدا ایران اسلامی در شرائط کنونی از لحاظ برخورداری از تجهیزات دفاع نظامی به جایگاهی دست یافته که هیچ کشوری جسارت تعدی به خاک میهن اسلامی را ندارد.
پیکر این شهید گمنام طبق هماهنگی بعمل آمده قرار است فردا / پنجشنبه / همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع ) در بخش بلده نور غرب مازندران خاکسپاری شود.
تاکنون 282 شهید گمنام در استان مازندران در 104 نقطه خاکسپاری شده‌اند که با ورود این تعداد از شهدا، مازندران میزبان 295 شهید گمنام در 110 نقطه خواهد شد.
مازندران 10 هزارو 400شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.