فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس بر دستان مردم خداجوی این شهرستان تا مسجد سپاه پاسداران تشییع شدند و در آنجا مراسم وداع برگزار می شود.
سرهنگ حسین محمودی افزود : آئین وداع عمومی همراه با برنامه سخنرانی و مداحی با پیکر پاک این 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس راس ساعت 18.30 امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان نور در ساحل جنب راهنمایی و رانندگی برگزار می شود.
وی گفت : قرار است پیکر های پاک یکی از این شهدا برای برگزاری آئین وداع مردم شهرستان محمود آباد به این شهر منتقل شود که بر اساس برنامه ریزی انجام شده برنامه ای ویژه ای امشب در این شهرستان اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه پاسداران نور افزود : همچنین پیکر پاک یکی دیگر از این شهدا نیز به شهرستان نوشهر منتقل می شود که آئین وداع با این شهید نیز سه شنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع نوشهر برگزار می شود.
سرهنگ محمودی افزود : آئین وداع با پیکر پاک این شهیدان نیز روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در مسجد صاحب الزمان ایزدشهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
به گفته وی، پیکر این 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر چهارشنبه برای اجرای برنامه ویژه استقبال، وداع و تدفین به شهر بلده منتقل می شوند.
فرمانده سپاه پاسداران نور خاطر نشان کرد : برنامه های ویژه وداع با شهدای گمنام طی چهارشنبه شب و صبح پنجشنبه در 9 روستا و مسجد جامع شهر بلده برگزار می شود.
سرهنگ محمودی افزود : مراسم با شکوه تشییع و تدفین پیکرهای پاک و مطهر این 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس ساعت 15 روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق در شهر بلده انجام شود.
یکی از این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس 17 ساله در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله شهید شد، دیگری نیز 25 ساله در عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص و سومین شهید گمنام 26 ساله در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید.
شهرستان نور در غرب استان مازندران تاکنون 600 شهید و 2شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب و اسلام کرد.
تاکنون 282 شهید گمنام در استان مازندران در 104 نقطه خاکسپاری شده‌اند که با ورود این تعداد از شهدا، مازندران میزبان 295 شهید گمنام در 110 نقطه خواهد شد.
مازندران 10 هزار و 400شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور **انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.