به گزارش خبرآنلاین از ساری - مدیر کل بهزیستی استان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهزیستی بعنوان متولی اصلی سلامت اجتماعی انتخاب شد ، گفت:سازمان بهزیستی در برنامه ششم دولت جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده که بی شک نشان دهنده توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت اجتماع است.

دکتر سید سعید آرام افزود : دولت تدبیر و امید در طی فعالیت خود و توجه به سلامت اجتماعی نشان داد نگاه ویژه ای به اقشار ضعیف جامعه داشته است.
وی با اشاره به شعار سازمان در هفته سلامت « بهزیستی محور مسئولیت و سلامت اجتماعی » اظهار کرد: یکی از رویکرد هایی که سازمان بهزیستی در سرلوحه کار خود قرار داده است پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی است.
دکتر آرام ادامه داد: این رویکرد یکی از اولولیت هایی است که سازمان بهزیستی در راستای اجرا و پیاده سازی آن اقدامات ویژه ای را صورت داده است.
مدیر کل بهزیستی مازندران گسترش مراکز اورژانس اجتماعی را یکی دیگر از رویکردهای مهم سازمان دانست و اعلام کرد: به یاری خدا در هفته بهزیستی در سراسر کشور بیش از 140 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان های مختلف کشور افتتاح خواهد شد.
وی همچنین از افتتاح 6 مرکز اورژانس اجتماعی در استان مازندران خبر داد و گفت: انشااله در همین هفته شهرستان های میاندرود،جویبار،سوادکوه ، فریدونکنار ، نور و عباس آباد از مرکز اورژانس اجتماعی بهره مند خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 702937
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.