به گزارش ایرنا، دراین انتخابات سید احمد میری قلعه سری با 12 رای از اعضای 16 نفره مجمع عمومی دوچرخه سواری مازندران به مدت چهار سال سکان این رشته ورزشی را عهده دار شد.
برای انتخابات دوچرخه سواری مازندران 3 نفر کاندیدا شدند که 2 نفر پیش از برگزاری انتخابات از ادامه رقابت انصراف دادند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که جایگاه دوچرخه سواری این استان با وجود ظرفیت های بالای این رشته در سطح کشور رتبه مناسب نیست.
حبیب حسین زادگان در مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران در ساری علت اصلی عقب ماندگی استان را در دوچرخه سواری ناشی از نابسامانی در هیات این رشته ورزشی دانست و افزود : با انتخاب رئیس هیات دوچرخه سواری این رشته ورزشی نیز به روزهای اوج خود خواهد رسید.
وی اضافه کرد : باید از ظرفیت بانوان نیز در رشته دوچرخه سواری استفاده شود و زیرساخت های لازم نیز برای دوچرخه سواری در دست ساخت قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به پیست نیمه کاره دوچرخه سواری این استان در منطقه ماهفروجک گفت که این پیست بزرگترین و مجهز ترین پیست دوچرخه سواری غرب آسیا ست که باید با تامین اعتبار این امکانات زیرساختی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
وی وعده داد تا با اولویت قرارگیری این پروژه و تامین اعتبار مناسب پیست دوچرخه سواری مازندران نیز تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.
حسین زادگان خواهان همکاری و تعامل هیات دوچرخه سواری با مجمع عمومی و بهره گیری از توانمندی ظرفیت های موجود برای رونق این رشته ورزشی شد.
وی اضافه کرد : اداره کل ورزش و جوانان استان بر عملکرد هیات ورزشی دوچرخه سواری همانند سایر رشته های ورزشی نظارت دارد و در صورت کم کاری رئیس هیات را با همکاری مجمع برکنار می کند.
وی اظهارداشت : روسای هیات های ورزشی باید نسبت به عملکرد زیرمجموعه خود پاسخگو باشند و روسای هیات شهرستانی که نمی توانند مطابق با انتظار کار کنند را تغییر دهند و از افراد توانمند استفاده کنند.
در مازندران افزون بر 45 رشته ورزشی فعال است و افزون بر 150 هزار ورزشکار بیمه شده در این استان به امر ورزش اشتغال دارند.
ورزشکاران مازندران در دولت تدبیر وامید افزون بر یکهزار مدال ورزشی را از میادین برون مرزی کسب کردند که رتبه برتر کشور را در این بخش به خود اختصاص داده است.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.