علیرضا یوسف نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : وزارت صنعت به طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی تسهیلات پرداخت می کند که تا با تکمیل آنها فعالیت خود را آغاز بکنند .
وی میزان اشتغالزایی که با تکمیل این تعداد طرح نیمه کاره صنعتی در مازندران ایجاد می شود را 16 هزار نفر به صورت مستقیم اعلام کرد .
معاون صنعت مازندران با اشاره به اینکه دولت 20 هزار میلیارد تومان برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت طرح های صنعتی نیمه تمام کشور امسال در نظر گرفته است ، ادامه داد : سهم بری هر یک از استان های کشور برای دریافت این تسهیلات براساس میزان تلاش در اجرای طرح ها است .
وی گفت : با توجه به تجربه میزان تخصیص اعتبارات و منابع مالی سالهای گذشته به صنعت مازندران پیش بینی می شود 2 و 9 دهم درصد منابع کشوری در این زمینه به این استان اختصاص یابد .
به گفته یوسف نژاد تعداد طرح های نیمه تمام مازندران 559 واحد است که با دستیابی به هدفگذاری تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی در سال جاری ، تعداد زیادی از طرح های نیمه تمام استان به بهره برداری می رسد .
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این تعداد طرح نیمه تمام صنعتی در مازندران را بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعلام کرد .
سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران تعداد واحدهای صنعتی این استان را سه هزار و 650 واحد با اشتغالزایی 88 هزار نفری اعلام کرد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.