عباس مهدوی/کانون اتومبیلرانی و جهانگردی جمهوری اسلامی ایران این روزها برنامه ریزی برای حضور پربار در نمایشگاه تاپ ریزا(Top RESA)2017 پاریس را که چهارم تا هفتم مهرماه برگزار می شود را اغاز کرده است.

نمایشگاهی که از حیث صنعت گردشگری و جلب توجه گردشگران اهمیت بسیاری دارد و پذیرای فعالان این صنعت از سراسر اروپا و دنیاست.

عباد رضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی در گفتگو با خبرنگارما درباره این نمایشگاه گفت:شرکت های معتبر خارجی شامل اژانس های خدمات مسافرتی,تورهای گردشگری,شرکت های هواپیمایی,مراکز اقامتی و هتل های زنجیره ای و شرکت های فعال در حمل و نقل در نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه حضور موثری دارند.

وی افزود:
این نمایشگاه از نوع تجارت متقابل محسوب می‌شود و بازدیدکنندگان و خریداران کاملا حرفه‌ای و به قصد برقراری ارتباط و ایجاد رابطه تجاری با نمایندگان کشورهای مختلف از نمایشگاه دیدن می‌کنند و می‌توان گفت که محیطی کاملا مناسب برای تقویت کسب و کار، آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات بازار گردشگری است.
اسلامی افزود:
در این نمایشگاه شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی و سایر شرکت‌های گردشگری با همتایان خود در فرانسه و سایر کشورها آشنا شده و تورها و خدمات خود را معرفی و گردشگران را به کشور خود دعوت می‌کنند.
46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 695913
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.