به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، ربیع فلاح در این نامه تاکید کرد : به دلیل اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم ، ضرورت دارد که روزهای سه شنبه هر هفته برای ملاقات عمومی با مردم اختصاص یابد تا زمینه دسترسی مردم به مسئولان آسان شود .
استاندار مازندران از مدیران خواست تا در روزهای سه شنبه از انجام ماموریت اداری ، مرخصی و برگزاری جلسات مختلف خودداری کنند و با حضور در محل کار تنها به ملاقات مستقیم مردم بپردازند .
روابط عمومی استانداری اعلام کرد که سامانه 111 ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان با مدیریت اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد با قابلیت پاسخگویی همزمان برای بیش از 10 نفر برای دریافت شکایات ،انتقادات ، پیشنهادات و درخواست ها به صورت شبانه روزی در قالب پاسخگویی مستقیم و ثبت درخواست به صورت پیامگیر در خدمت مردم مازندران است .
پیش از این نیز از آغاز فعالیت دولت یازدهم مدیران دستگاههای اجرایی مازندران روزهای سه شنبه از صبح تا نماز ظهر ملاقات مردمی داشتند.
دسترسی مردم به مدیران یکی از مفاد حقوق شهروندی است که دولت تدبیر و امید تدوین و اجرایی کرده است .
استاندار مازندران با ارسال این دستور به تمامی دستگاههای اجرایی استان و شهرستان ها ، از حقوق شهروندان در پاسخ خواستن از مسئولان تاکید کرده است .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.