مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت:تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در بندرامیرآباد در خرداد ماه امسال درمقایسه با مدت مشابه از افزایش ۹۷ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری،علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت : ۱۳۲ هزار و ۶۵۷ تن انواع کالای غیر نفتی ماه گذشته  در بندر امیرآباد تخلیه شد  که در مقایسه با ۶۷ هزار و ۲۴۵ تن خرداد ماه سال ۹۵ ، رشد ۹۷ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در خرداد ماه امسال تخلیه انواع غلات در بندرامیرآباد رشد چشمگیری داشته است افزود : در همین مدت تخلیه  ذرت  با ۲۲۸ درصد رشد از ۱۶ هزار و ۶۱۸ تن در خرداد پارسال  به ۵۴ هزار و ۴۸۹ تن و نیز جو با ۱۳۷ در صد افزایش به مقدار ۴۶ هزار و ۱۴۴ تن  رسیده است .

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: تخلیه محصولات کشاورزی ، دامی و احشام در ماه گذشته به میزان ۱۳ هزار و ۵۲۷ تن بوده که در مقایسه با هزار و ۳۹۶ تن مدت مشابه سال گذشته ، ۸۶۹ درصد رشد داشته است.

علی خدمتگزار با اشاره به اینکه کالاهای غیرنفتی دیگری نیز با رشد ۱۰۰ درصدی از قبیل سویا ، چوب و تخته در بندر امیرآباد تخلیه شده است افزود: مواد نفتی و روغن نباتی وحیوانی بخش دیگری از کالاهایی هستند که خرداد امسال در بندر امیرآباد تخلیه شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.