به گزارش ایرنا ، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری بر ضرورت تقویت هرچه بیشتر قوای نظامی تاکید کرد و افزود : شیوه رهبری دو فقیه عالیقدر و اقتدار قوای نظامی عوامل اصلی در پیروزی چهار دهه اخیر جمهوری اسلامی بوده است.
وی یاد آور شد : به یمن رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و قدرت قوای نظامی اعم از ارتش، سپاه و بسیج، جمهوری اسلامی تنها کشور امن در منطقه است.
او ادامه داد : همه جهان شاهد بودند که سپاه پاسداران تنها چند روز پس از شیطنت داعش در دو نقطه پایتخت ، با شلیک موشک پاسخ جانانه ای به این گروهک آمریکایی داد.
طبرسی با اشاره به اینکه انرژی و ثروت جهان از ممالک اسلامی تامین می شود ، گفت : استکبار جهانی با تفرقه افکنی بین مسلمین و با وجود ایادی خود مانند آل سعود و داعش توانسته به آنان مسلط شود.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان بسیاری با شیوه های گوناگون همواره در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند ، گفت : برای مقابله با این بدخواهان هرگز نباید از اقتدار هر چه بیشتر قوای نظامی کشور غافل شد.
او همچنین از اقتصاد مقاومتی به عنوان حربه کارآمدی در مقابل دشمنان یاد و خاطر نشان کرد: با اجرای بهینه اقتصاد مقاومتی می توان فرهنگ و سیاست را نیز تحت الشعاع این مهم قرار داد.
خطیب جمعه ساری به تهاجم فرهنگی و اخلال در اندیشه به عنوان یکی از توطئه های دشمنان نام برد و استعمار فکری را بد ترین نوع استعمار دانست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران از بد حجابی به عنوان معضل بزرگ فرهنگی و پیامد کشف حجاب رضا خانی یاد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی به دلیل نهادینه نشدن امر به معروف و نهی از منکر نتوانست در مقابله با این پدیده شوم موفق باشد.
طبرسی اضافه کرد : به رغم تاکیدات و سفارشات پی در پی روحانیون ، پدیده بدحجابی در خیابان ها ، معابر عمومی و بویژه ساحل دریا فراوان به چشم می خورد.
وی با اشاره به هفته صنعت و معدن ، گفت : مازندران به خاطر ممنوعیت های فراوان در این زمینه با مشکلات فراوانی مواجه بوده و محیط زیست حکم محیط ایست را دارد.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.