به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی بر لزوم برخورد با بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد و افزود :با تعیین فرصت قانونی به سرمایه‌گذار و نظارت بر روند ساخت‌وساز واحدهای تولیدی، بستر برای سوءاستفاده افراد سودجو و بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: برگزاری جلسات داوری و تعیین تکلیف واحدهای راکد و غیرفعال در ساماندهی وضعیت زمین‌ها بسیار مؤثر است.
موسوی خاطرنشان کرد: در سال جاری 12پرونده در جلسه داوری موردبررسی قرار گرفت و 28هزارو 722 مترمربع زمین آزاد و در مرحله مراحل اداری برای در اختیار گذاشتن زمین به سرمایه‌گذاران جدید قرار گرفت.
وی بیان داشت: جدیت و حساسیت بالایی برای برخورد با بورس‌بازی و تعیین تکلیف زمین‌های راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی مازندران وجود دارد.
موسوی گفت: 39شهرک و ناجیه صنعتی با یک هزارو 923هکتار در مازندران وجود دارد که تعدد شهرک و کوچک بودن شهرک ها از معضلات جدی استان است .
وی متوسط زمین در شهرک صنعتی در مازندران را 50 هکتار عنوان کرد.
وی گفت: برای اینکه قیمت زمین در شهرک های صنعتی را کاهش بدهیم تا سرمایه گذاران رغبت حضور کنند، باید توسعه شهرک ها با واگذاری زمین جدی گرفته شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: این شرکت با اجرای زیرساخت مناسب به دنبال تقویت تولید و ایجاد اشتغال پایدار و رشد و توسعه اقتصادی استان است.
وی گفت: مازندران به لحاظ برخورداری از مرزهای دریایی و زمینی، نزدیکی به پایتخت و هم‌جواری با استان‌های صنعتی و کشاورزی و همچنین دارا بودن موقعیت مناسب، بستری برای سرمایه‌گذاری است.
2هزارو 400واحد تولیدی و صنعتی در 39 شهرک و ناحیه صنعتی مازندران مستقرند.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.