محمد زرآبادی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که روستای عسل محله به دلیل جاذبه ای طبیعی فراوان، هر ساله میزبان هزاران گردشگر از نقاط مختلف کشور است اما به دلیل خاکی بودن راه ارتباطی آن مشکلات زیادی را هم برای ساکنان بومی منطقه و هم برای مسافران به همراه داشت .
وی اظهار داشت : به دلیل بافت سنتی این روستا تصمیم گرفته شد تا به جای روکش آسفالت از روکش سنگفرش برای راه ارتباطی آن استفاده شود و بر این اساس اجرای 3هزار و 200 متر مربع سنگفرش در دستور کار قرار گرفت.
زرآبادی با بیان اینکه مبلغ 600 میلیون تومان بابت اجرای این طرح هزینه شده است ، خاطر نشان کرد که تاکنون 320 میلیون تومان اعتبار در این زمینه اختصاص یافته است.
روستای عسل محله بخش خرم اباد دارای حدود 75 ساکن بومی و 250 ساکن غیر بومی می باشد.
وی در ادامه به اجرایی شدن روکش آسفالت راه روستای مازوبن سفلی با استفاده از قیر رایگان اشاره کرد و بیان داشت : برای اجرای این طرح به طول یکهزار و 200 متر و عرض 12 متر مبلغ 460 میلیون تومان با پیمانکار قرارداد بسته شده است.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنکابن تصریح کرد : دهیاری این روستا نیز مبلغ 140 میلیون تومان بابت جدول بندی و احداث کانیوو و 58 میلیون تومان نیز برای زیرسازی این راه هزینه کرده است.
به گفته زرآبادی ، روکش آسفالت روستای تمشکل نیز به طول یکهزار و 800 متر با استفاده از قیر رایگان به اتمام رسید.
وی از دهیاران خواست تا پس از زیرسازی ، کانیوو و جدول بندی راه روستای خود ، میزان قیر مورد نیاز و درخواست آسفالت معابر را به بنیاد مسکن اعلام کنند.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار: علیرضا پورعلم **انتشاردهنده: سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.