حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در آئین نماز جمعه این هفته افزود : انتخابات ریاست جمهوری تمام شده است و باید به منازعات خاتمه دهیم و از خون شهدا خجالت بکشیم.
وی تاکید کرد : مسئولان نظام ما نباید خودشان را به رخ مردم بکشند و مسئولی که می‌خواهد کمبودهای شخصیتی خود را با نصب عکسش در معابر جبران کند نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند.
امام جمعه موقت نوشهر اظهار داشت : این همه فساد و اختلاس و بیت‌المال‌خوری روی می‌دهد و هر کس دیگری را مقصر می‌داند در حالی که همه مقصریم و مردم گزارش نمی‌خواهند بلکه اقدام واقعی و عمل می‌خواهند.
آل‌حبیب تصریح کرد : مسئولان باید در شهرستان محل خدمتشان حاضر و در دسترس باشند و ببینند در تعطیلات بر شهر و مردم چه می‌گذرد.
وی با گرامیداشت شهدای هفتم تیر 1360 بویژه یاد شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوهٔ قضاییه بیان کرد: باید از شعار پرهیز شود و اگر مسئولی دچار تخلف می‌شود، در همان زمانی که در مصدر کار است تنبیه شود نه در زمانی که دورهٔ خدمتش تمام می‌شود و در موضع ضعف قرار می‌گیرد.
خطیب جمعه نوشهر گفت : راهپیمایی اخیر روز قدس که بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد نشان داد که مردم برای دین و ارزش‌ها می‌آیند.
آل‌حبیب ادامه داد: بر همین اساس، دستگاه‌های ما، به‌خصوص دستگاه قضا باید مقتدر باشند زیرا اگر مردم از قوهٔ قضاییه هم ناامید شوند فاتحه کشور خوانده است.
وی با برشمردن تعدادی از جنایات دشمنان اسلام و حامیانشان همچون تخریب بارگاه ائمهٔ بقیع (ع) به دست حکام سعودی در سال 1305 شمسی و ترورهای دههٔ 1360 به دست منافقان و همچنین حملهٔ موشکی ناو آمریکایی و سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران با 298 سرنشین در سال 1367 ، اظهار داشت: ما باید به حکم قرآن، تا می‌توانیم قوی باشیم.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.