به گزارش خبرنگار ایرنا ، با راه اندازی این سامانه و از این پس تمامی تماس های تلفنی مردم به 110 به صورت متمرکز در یک سامانه ثبت و ضبط می شود .
با تمرکز ثبت اطلاعات مردمی در تماس با110 در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی مازندران در ساری ، مرکز استان برنامه ریزی برای هدایت و اعزام نیروها برای انجام ماموریت به نیروی انتظامی شهرستان ها را صورت می دهد .
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در آیین بهره برداری از سامانه تجمیع خطوط 110 استان گفت : برای ایجاد و راه اندازی این سامانه بسترها و زیر ساخت های لازم از قبیل دوربین های نظارتی ، ثبت تخلفات و درون شهری نصب شد .
سردار سید محمود میر فیضی افزود : جانمایی 400 دوربین در مناطق مختلف مازندران انجام شد که تاکنون بیش از یکصد دوربین درون شهری ، هوشمند و نظارتی در استان راه اندازی و فعال شده است .
وی از دستاوردها و فواید راه اندازی سامانه 110 در نیروی انتظامی مازندران گفت : افزایش سرعت و دقت در پاسخگویی به مردم در تماس با 110 ، کاهش هزینه ها و نیروی انتظامی و نظارت بر فرایند تماس ها از جمله دستاوردهای اجرای این سامانه به شمار می رود .
فرمانده نیروی انتظامی مازندران همچنین تهیه بانک اطلاعات ثبت آنی و بلحظه حوادث و جلوگیری از پراکندگی در انجام اقدامات لازم در خصوص انجام ماموریت ها از دیگر فواید راه اندازی سامانه تجمیع خطوط 110 اعلام کرد .
خبرنگار : فاطمه قنبری ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.