به گزارش ایرنا، شامگاه چهارشنبه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بهشهر و شرق مازندران، در بین آه و ناله و اشک با پیکر شهید عبدالله قربانی برای دومین بار بعد از 30 سال وداع کرده و پیکر این شهید را خاکسپاری کردند.
این مراسم معنوی در روستای رودبار با حضور جمع کثیری از مردم، امام جمعه بهشهر، فرماندار بهشهر، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، مدیر کل آب منطقه ای مازندران ، خانواده شهدا و جانبازان، روحانیان و مدیران و فرماندهان به صورت باشکوهی تشییع شد.
مدیر کل آب منطقه ای مازندران در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد همه شهدا گفت: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و همه ما باید در ادامه راه این عزیزان، ثابت قدم باشیم.
ابراهیم یخکشی با اعلام اینکه آبگیری سد گلورد در آینده ای نزدیک انجام می شود و به همین دلیل روستای رودبار قدیم به زیرآب خواهد رفت که انتقال قبر این شهید بزرگوار از خواسته های مردم این روستا بود که انجام شد.
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به خدمات مختلف ارائه شده در بعد از انقلاب گفت: علی رغم همه خدمات همچنان محرومیت وجود دارد.
علی محمد شاعری گفت: سد گلورد یکی از بزرگترین پروژه ها و منشاء توسعه در شرق مازندران است که به برکت شهید قربانی ها و تحمل مردم است که امیدواریم شیرینی آبگیری این سد به زودی برای همه گوارا باشد.
وی افزود: در یکسال گذشته 80 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد تا این پروژه آماده ابگیری شد که امیدواریم با تلاش همه جانبه، شاهد رونق بیش از پیش در روستاها باشیم.
به گزارش ایرنا، شهید عبدالله قربانی، اول اسفندماه 1346 در بهشهر دیده به جهان گشود و در تاریخ 16 آذرماه 1366 در فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.