مهدی صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به پایان یافتن تعطیلات عید فطر و بازگشت مسافران، ترافیک خودروهای در حال تردد در مسیر شمال به جنوب از چالوس تا تونل کندوان نیمه سنگین است.
وی تصریح کرد: هر لحظه بر تعداد خودروها در مسیر شمال به جنوب جاده افزوده می شود و به همین دلیل در محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم ترافیک سنگین است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به ترافیک مسیر از رانندگان خواست علاوه بر رعایت قوانین و داشتن صبوری و حوصله در رانندگی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.
وی گفت: سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان، ولی آباد و پل زغال با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات در آماده باش قرار دارند.
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 31 درجه سانتی گراد است.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی کندوان در حوزه استحفاظی مازندران واقع است .
براساس اعلام پلیس راه نیروی انتظامی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه نهم تیر تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 10تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از ساعت 15 همین تاریخ تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است .
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
1899/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.