زکریا اشکپور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : نخستین حادثه در ساعت 14 امروز در محور ساری کیاسر منطقه سنگ بن رخ داد که به دنبال آن 2 دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پراید با یکدیگر برخورد کردند .
وی گفت : این حادثه 10 مصدوم بجای گذاشت که توسط تیم های اعزامی از پایگاهها اورژانس تاکام ، راهبند و فرهنگ پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره)ساری منتقل شدند که بنا بر گزارش مصدومی با حال وخیم اعلام نشد .
**انحراف و واژگونی خودروی پژو 405 در جاده نظامی قائمشهر
سخنگوی اورژانس استان مازندران افزود : در ساعت 16 و 35 دقیقه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد که در پی آن 2دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس قراخیل و خیابان تهران به محل حادثه واقع در جاده نظامی روبروی تالار باغ بهشت اعزام شدند.
اشکپور اظهار داشت : در این حادثه 2نفر مرد 18 و 19 ساله در دم جان باختند و یک نفر مرد بیست ساله به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل شد.
**سقوط پژو 405 به دره جاده هراز
وی گفت : در ساعت 16و 26 دقیقه بعد از ظهر امروز خبر سقوط یک دستگاه خودرو پژو 405 به دره به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع داده شد که در این حادثه خودرو پژو با 6 سرنشین به دره ای در منطقه ناندل در جاده هراز سقوط کرد .
اشکپور افزود : این مصدومان شامل چهار زن و یک پسر بچه چهار ساله و یک دختر بچه 10 ساله بودند .
سخنگوی اورژانس مازندران ادامه داد : پس از اعزام نیروهای اورژانس پایگاه‌های بایجان و سقرچی و پایگاه هلال احمر کهرود به محل حادثه و انجام اقدامات درمانی اولیه ، تمامی حادثه دیدگان جهت انتقال به مرکز درمانی توسط بلگرد اورژانس مازندران به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند .
تعطیلات 2روزه عیدسعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی به شمال کشور ، باعث شده تا جاده های ارتباطی تهران به سمت مازندران و محور های داخلی استان از 2روز گذشته تاکنون با ترافیک نیمه سنگین وسنگین مواجه شود .
مازندران 84 پایگاه اورژانس هوایی ،جاده ای و درون شهری دارد که با بهره گیری از 140 آمبولانس خدمات دهی به حادثه دیدگان را انجام می دهند .
همچنین مازندران 10 هزارو 700کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
خبرنگاران : رضا غلامی ** سید رضا هاشمی کروئی
7335/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.