به گزارش خبرنگار ایرنا ، جعفر قمی اویلی روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کلاردشت افزود : این رژیم تنها دولت غاصبی در جهان است که هیچ سرزمینی نداشت ولی با کمک انگلیس در منطقه ای دینی به نام فلسطین در خاور میانه را به اشغال خودشان دراوردند.
وی گفت : حضور رژیم اشغالگرد قدس در فلسطین اشغالی بدون هیچ پروتکل بین المللی نام این منطقه را عوض کردند و این مورد در دنیا بی سابقه است.
مدیر کل سیاسی استانداری مازندران با اشاره به سابقه تاریخی فلسطین گفت : پس از جنگ جهانی دوم که جمعیت یهودیان فلسطین به دو میلیون نفر افزایش می یابد و با حمایت انگلیس و بر اساس مصوبه سازمان ملل در سال 1967 فلسطین به سه بخش شامل 43 درصد عربها و 56 درصد به یهودیان و بخش بیت المقدس نیز به منطقه بین المللی تقسیم می شود .
وی افزود: با وجود همه تلاش های برخی علما از جمله حضرت امام خمینی (ره) که مسلمانان بیدار شوید که این غده سرطانی در منطقه به وجود نیاید کشورهای عربی خائین در مقابل این روشنگری علما سکوت کردند و نهایتا رژیم صهیونیستی در این منطقه حکومت تشکیل می دهند.
قمی با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب گفت : حضرت امام با هوشمندی آخرین جمعه ماه رمضان را به نام قدس نامگذاری کرد که به همه مسلمانان این پیام بدهد که برای آزادی مسلمانان باید رژیم صهیونیستی از بین برود.
وی ادامه داد : روز قدس امسال روز متفاوتی است چرا که امروز در برابر رژیم غاصب اسرائیل و برخی مرتجعین خیانکار عرب که دست در دستان امریکا و رژیم صهیونیستی گذاشتند باید ایستادگی کرد.
مدیر کل سیاسی استانداری مازندران با اشاره به حمله تروریستی در تهران گفت : دست نشاندگان (داعش ) با انجام عملیات تروریستی در داخل کشور با تفکر رژیم صهیونیستی دو تفکر را دنبال می کرند اول اینکه به دنیا ثابت کنند که می توانند وارد ایران شوند و دوم این که باعث شکستن اتحاد در ایران خواهند شد که نه تنها اینگونه نشد بلکه دانستند که ایران متحدتر از گذشته به رهبری مقام معظم رهبری در برابر انان ایستادگی می کند.
وی افزود : ضربه ای که جمهوری اسلامی در خاک سوریه به داعش زد همه مردم خوشحال شدند و بر ادامه این راه تاکید کردند.
وی با بیان اینکه روز قدس یک روز جهانی است، گفت : امروز راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین در اکثر کشورهای دنیا برگزار می شود و امیدواریم در آینده نزدیک با اتحاد و همبستگی همه مسلمانان رژیم صهیونیستی از بین برود.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.