به گزارش ایرنا ، قاسم احمدی لاشکی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مسجد جامع چالوس افزود :‌ امروز مساله قدس، مساله جغرافیایی نیست بلکه مساله انسانی است و این رخداد تاریخی و انقلابی در حقیقت جلوه ای از اراده ملت در برابر سطله استکبارجهانی است.
وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره ) اظهار داشت :‌ معمار کبیر انقلاب اسلامی با نام گذاری چنین روزی تحت عنوان روز جهانی قدس در حقیقت افق روشنی برای ملت آزاده کشورهای اسلامی به تصویر کشید.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت :‌ شعار معمارکبیر انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه حمایت از مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین بوده است اما امروز همه دشمنان برنامه ریزی کرده اند تا به بهانه فلسطین در میان کشورهای اسلامی و عربی اختلاف ایجاد کنند.
احمدی لاشکی افزود :‌ به عنوان نمونه در روزهای اخیر اسرائیل سعی کرده تا از عربستان حمایت کند به گونه ای که بیشترین تسلیحات نظامی اش را در اختیار عربستان قرار دهد و ولیعهد جدید عربستان نیز بتازگی از اسرائیل درخواست کمک نموده و باید گفت که سران این کشور پادشاهی بنوعی خود را نوکر اسرائیل می دانند.
وی اظهار داشت :‌ نکته دیگر آنکه عربستان از رئیس جمهوری آمریکا دعوت کرده و حضور ترامپ هم درمنطقه به این معناست که اکنون دنیا به سمت و سویی پیش می رود تا در میان کشورهای اسلامی و عربی شکاف ایجاد شود.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت :‌ امروز اساسی ترین راه برای برون رفت از همه مشکلات و گرفتاری ها در کشور ، وحدت ، همدلی و یکپارچگی میان ملت و مسئولان نظام اسلامی است.
احمدی لاشکی تاکید کرد که باید حواسمان باشد تا در درون به جان هم نیفتیم بلکه باید در کنار هم باشیم .
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت :‌ دشمن با همه توطئه ها و تحریم های جدید علیه نظام اسلامی خوشبختانه روز به روز حرکت ملت بسوی تعالی و پیشرفت است .
احمدی لاشکی افزود :‌ به نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب باید درود گفت که با پرتاب موشک در فاصله بیش از 600 کیلومتری در مقصد کشور سوریه پایگاه نظامی داعش را منفجر کردند و این امر نشان از اقتدار ملت در برابر توطئه های دشمنان است.
خبرنگار : مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/7078 /1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.