به گزارش خبرنگار ایرنا ، شمس الله شریعت نژاد روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان تنکابن افزود : تنها ملت هایی می توانند فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دهند که استقلال داشته باشند و حکام انها سرسپرده استکبار جهانی نباشد.
وی با بیان اینکه ملت فلسطین مظهر مظلومیت و اسرائیل نماد ظلم و ستمگری در جهان است ، اظهار داشت : پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 آرمان از نیل تا فرات اسرائیل را که به پشتوانه آمریکا و استکبار جهانی در شرف تحقق یافتن بود ، نابود کرد و منافع آنها را در منطقه به خطر انداخت.
شریعت نژاد خاطر نشان کرد : استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با انواع توطئه ها و دسیسه های خود تلاش کردند تا از صدور انقلاب اسلامی به کشور های دیگر و ناامن شدن اسرائیل جلوگیری نمایند اما انقلابیون مسلمان اراده کرده بودند که در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار گیرند.
وی به برخی توطئه های استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و بیان داشت : آنها با تقویت تکفیری ها ، داعشی ها و وهابی ها تلاش داشتند تا مسلمان کشی در کشور های اسلامی راه بیندازند و این کشور ها را تجزیه کرده و ناامن نمایند و مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما انقلاب اسلامی در برابر آنها ایستاد و در بیرون از مرزها با آنها مقابله کرد.
نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس تصریح کرد : امروز مصادیق صاحبان زر و زور و تزویر همچون صدر اسلام وجود دارد و عربستان ، آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند تا کشور های اسلامی را به سوی اهداف شوم خود سوق دهند.
وی یادآور شد : تمامی این توطئه ها به برکت رهنمود های رهبری ، فداکاری مدافعان حرم و ایثار و از خود گذشتگی ملت سرافراز ایران اسلامی خنثی خواهد شد.
شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در غرب مازندران قرار دارند.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.