علی اصغر یوسف نژاد پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : پیام اصلی رای دهندگان به دکتر روحانی نیز با معیار تغییرو تحول اساسی درکابینه دولت دوازدهم بود و به نظر می رسد که این پیام از سوی رئیس جمهوری به خوبی دریافت شده است.
وی اضافه کرد : براساس برنامه های دکتر روحانی در انتخابات رئیس جمهوری و کارنامه دولت یازدهم پیش بینی می شود که بیشتر تغییرات در کابینه دولت دوازدهم در وزارتخانه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی رخ دهد.
عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : باید این تغییرات در کابینه حتی برای تحرک بیشتر در دولت دوازدهم به معاونت های رئیس جمهوری نیز برسد و همراهی و همگام شدن دولتمردان می تواند کابینه را برای تحقق شعارهای رئیس جمهوری در زمان انتخابات کمک کند.
یوسف نژاد معتقد است که کابینه دوازدهم برای رسیدن به اهداف اقتصادی در کشور نیازمند تیم اقتصادی هماهنگ است و بدون داشتن چنین تیمی امکان تحقق اهداف و برنامه ها وجود نداردو یا کارها به کندی پیش می رود.
*همراهی مجلس با دولت برای کابینه دوازدهم
نماینده مردم شهرستان های ساری ومیاندرود گفت که با هماهنگی وتعاملی که بین رئیس جمهوری و مجلس شورای اسلامی به خصوص پیرامون تغییردرکابینه وجود دارد، فرصت برای انتخاب مدیران توانمند برای وزارتخانه ها فراهم است.
یوسف نژاد اظهارداشت : همچنین رئیس جمهوری با تجربه ای که از کابینه دولت یازدهم کسب کرده، خودشان نیز می توانند افراد توانمند و قوی را برای وزارتخانه ها گزینش و به مجلس شورای اسلامی معرفی کنند.
وی اضافه کرد : البته در صورتی که رئیس جمهوری صلاح بداند می تواند در این گذر برای رسیدن به گزینه بهتر با کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بر سر گزینه های روی میز مشورت هایی داشته باشند.
این نماینده مجلس دهم بار دیگر تغییرات درکابینه دولت دوازدهم را امری غیر قابل اجتناب دانست و برهمکاری 2 جانبه بین دولت و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
دولت دوازدهم ، مردادماه پس از تنفیذ حکم رئیس جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیین تحلیف در مجلس شورای اسلامی شروع به کار می کند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.