سید علی‌اکبر سیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با اجرای طرح اکرام و محسنین تاکنون 271 یتیم و محسنین تحت پوشش این کمیته مورد حمایت قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه پایگاه‌ها در مساجد ، حسینیه‌ها و مراکز تجمع مردمی از حامیان طرح اکرام و محسنین ثبت‌نام می‌کند ، اظهار داشت : تنها در شب‌های قدر و روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) 307 حامی جدید در طرح اکرام و محسنین جذب شدند.
سیدی خاطر نشان کرد : امسال در این ماه مبارک، کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن طرح‌های اطعام به محرومان، حمایت از ایتام (طرح محسنین)، دیدار از خانواده‌های تحت حمایت، جمع‌آوری زکات، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد (طرح رحمت)، جمع‌آوری و توزیع زکات فطریه را اجرا کرده است.
وی در ادامه به توزیع 600 سبد کالا در بین نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت : از یکهزار سبد کالا پیش‌بینی‌ شده در این ماه مبارک ، تاکنون 600 سبد کالا شامل خرما، برنج، روغن، ماکارونی، رب، مرغ و سایر اقلام مورد نیاز با همکاری افراد خیر و نیکوکار جمع‌آوری و توزیع شد.
به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن ، در ماه مبارک رمضان دیدار از خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام با هدف دلجویی از آنها به همراه توزیع سبد کالا در قالب طرح مفتاح الجنة در این شهرستان به اجرا درآمد.
وی یادآور شد : با نزدیک شدن عید سعید فطر ، این نهاد از آمادگی لازم برای دریافت زکات فطریه و یا کفاره برخوردار است و تلاش دارد تا در ظهر عید سعید فطر بین نیازمندان شناسایی‌شده همان منطقه توزیع کند.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم **انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.