رئیس ستاد سالمسازی طرح دریا ی مازندران از بکارگیری یکهزار و 35۰ نفر از بسیجیان در قالب ناجیان غریق در سال جاری خبر داد و گفت: در بیش از 300 نقطه تابلو اخطار منطقه شنا نصب گردید که بسیاری از این تابلوها توسط افراد فرصت طلب تخریب شد.

به گزارش ایلنا،علیرضا یونسی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی طرح های دریای مازندران ویژه سال 96 اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی برای اجرای طرح ساماندهی سواحل برای تعطیلات عید سعید فطر و تابستان و ورود مسافران و گردشگران به مازندران است تا تلفات غرقی در  سواحل نداشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 95 طرح در سواحل  استان اجرا و بیش از 350 نقطه حادثه خیز شناسایی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران،  با اعلام اینکه در اجرای طرح ساماندهی سواحل  همه سازمانهای مربوطه مستقر بودند، افزود: در سال گذشته ۸طرح ساحلی در 8 شهر ساحلی با اعتبار مشترک شهرداریها و دولت اجرا شد.

یونسی با بیان اینکه طی دوسال اخیر با اختصاص  بودجه لازم به این طرح حقوق ناجیان غریق پرداخت شده است، گفت:  همچنین در سال گذشته لوازم جدید، یکهزار و 450 دست لباس و...  به ناجیان غریق اختصاص یافت.

به گفته یونسی در سال گذشته با تخلفات برخورد مناسبی صورت گرفت با رونمایی از تولیدات شرکتهای دانش بنیان در طول سال  برخی محصولات جدید خریداری وبه کار گیری شد .

وی با اعلام اینکه 15 کیلومتر از حریم ساحلی دریای خزر آزادسازی شد، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در سال 95 شاهد کاهش 71 درصدی میزان غریق در سواحل استان بودیم در عین حال در طول این دوره با تلاش فرمانداران و نیروی انتظامی و... از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری به عمل آمد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از بکارگیری یکهزار و 35۰ نفر از بسیجیان در قالب ناجیان غریق در سال جاری خبر داد  و گفت:  در بیش از ۳۰۰ نقطه تابلو اخطار منطقه شنا نصب گردید که بسیاری از این تابلوها توسط افراد فرصت طلب تخریب شد.

یونسی با بیان اینکه سالانه  بیش از 20 میلیون نفر به مازندران مسافرت می کنند، تاکید کرد:  بر طبق این آمار  استان مازندران نیازمند اعتبار و بودجه ملی است .

وی افزود:  امسال در زمینه زیبا سازی و سالم سازی سواحل تحت پوشش، دستورالعملی برای پلاژها فرستاده خواهد شد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.