به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ؛ دکتر بهارفر مدیرعامل سازمان و دبیر جشنواره با اعلام این خبر، اظهار داشت: طی چند سال اخیر سازمان مدیریت پسماند، علاوه بر تاکید بر وظایف و فعالیت‌های سازمانی، اقدامات مطلوب و موثری در انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی داشته و با توجه به بازخوردهای شهروندان و مسئولین، خوشبختانه در این زمینه گام های موفقی برداشته است.



وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند، بهار سال جاری با استقبال بسیار خوب هنرمندان مطرح کشوری برگزار شد ، افزود: بعد از برنامه ریزی های اولیه و اعلام فراخوان آثار، حدود ۳۴۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که به گفته داوران بین المللی این جشنواره با توجه به تخصصی بودن موضوع، ارسال این تعداد اثر،کم نظیر و چشمگیر بوده است. از بین این آثار ۹ اثر در بخش اصلی و ۵ اثرکه از فعالیت های جانبی جشنواره بوده است، انتخاب شدند .


بهارفر یادآور شد: تیرماه سال جاری آیین گشایش نمایشگاه، همزمان با مراسم اختتامیه برگزار می‌شود و از کتاب نفیس جشنواره شامل ۱۱۸ اثر برگزیده و همچنین تمبر اختصاصی این جشنواره ملی رونمایی خواهد شد.


وی بابیان اینکه در آیین پایانی از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی تجلیل می‌شود، ادامه داد: مراسم اختتامیه روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار خواهد شد.


دکتر بهارفر در پایان ضمن ارج نهادن و سپاسگزاری از حمایت های همیشگی دکتر عبوری، شهردار محبوب ساری و رییس این جشنواره، از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، داوران و هنرمندانی که دعوت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری را پذیرفتند و در این جشنواره شرکت نمودند، تشکر و قدردانی نمود

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 679793
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.