محمد نعمتی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این باشگاه در حال بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم درفصل آینده است و با چند نفر نیز صحبت هایی شده اما تاکنون توافق قطعی با هیچ فردی انجام نشده است.
وی گفت : اینکه روز دوشنبه برخی شبکه های اجتماعی از پیوستن فرهاد پورغلامی سرمربی سابق ملوان بندرانزلی به تیم خونه به خونه خبرهایی منتشر کرده بودند، صحت ندارد، هرچند این مربی یکی از گزینه های مدیران این باشگاه نیز بوده است.
مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران افزود : البته جلسه ای هم عصر روزدوشنبه بین حاج قاسم حسن زاده امیری، مالک باشگاه خونه به خونه و فرهاد پورغلامی برگزار شد، ولی هنوز قراداد نهایی در این خصوص صورت نگرفته است.
نعمتی گفت : پورغلامی از مربیان بااخلاق و توانمند فوتبال کشور هم اکنون در بابل حضور دارد و یکی از چند گزینه سرمربیگری خونه به خونه است ولی باشگاه خونه به خونه ضمن احترام به این مربی ارزنده، در تلاش است تا بهترین انتخاب را برای این پست داشته باشد.
وی درعین حال با تشکر از حمایت رسانه ها و هواداران، از آن درخواست کرد که به شایعات دامن نزنند و اجازه دهند باشگاه در کمال آرامش نسبت به انتخاب کادر فنی و بازیکنان تیم اقدام کند.
نعمتی گفت : در صورت توافق رسمی باشگاه خونه به خونه با کادر فنی و بازیکنان، از طریق رسانه رسمی باشگاه به اطلاع فوتبال دوستان و رسانه ها خواهد رسید.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در دو سال گذشته در رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حضور داشت .
این تیم در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته یک با وجود جذب بازیکنان لیگ برتری ودسته یکی، نتوانست جواز حضور در رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه های کشور را کسب کند.
از سوی دیگر مدیران این باشگاه درپی اعتراض به رای کمیته انتضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص حواشی پس از دربی مازنی ها درلیگ یک، به صورت تلویحلی از لیگ کناره گیری کرده بودند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.