یدالله صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این خانواده که عصرگذشته به قصد مسافرت به این منطقه آمده بودند و بدون توجه به تابلو های هشدار دهنده در کنار رودخانه خروشان دوهزار چادر زده بودند ، ناگهان متوجه ناپدید شدن فرزندشان که در حال بازی کردن در کنار رودخانه بود شدند و پس از ناامید شدن از پیدا شدن فرزندشان با جمعیت هلال احمر تماس گرفتند.
وی اظهار داشت : پس از این تماس بلافاصله امدادگران پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر دوهزار و تیم پشتیبان به محل حادثه اعزام شدندو عملیات جستجو و تلاش نجاتگران این پایگاه و تیم پشتیبانی اعزامی برای یافتن کودک سه‌ساله تهرانی در رودخانه خروشان دوهزار آغاز شد.
صالحی با بیان اینکه نجاتگران هلال‌احمر جسم بی‌جان این کودک را در فاصله دو کیلومتری از محل اسکان آنها واقع در محدوده پارک چالدره پیدا کردند ، بیان داشت : متاسفانه با وجود تلاش زیاد امدادگران ، این کودک بر اثر خوردن آب زیاد دچار خفگی شد و جان سپرد.
رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن تصریح کرد : رودخانه های خروشان دوهزار و سه هزار این شهرستان به دلیل شیب زیاد و سرعت بالای آب بسیار خطرناک هستند و بسیاری از مسافران با وجود نصب علایم هشدار دهنده اقدام به چادر زدن در کنار رودخانه و حتی شنا کردن می کنند که متاسفانه شاهد حوادث ناگواری در این زمینه هستیم.
وی از مسافران خواست تا نسبت به علایم هشدار دهنده و توصیه های ماموران جدی باشند تا با خاطره ای خوش مسافرت خود را به پایان برسانند.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.