به گزارش خبرنگار ایرنا ، صبح امروز دوشنبه جنازه مرد ناشناسی توسط عابران در داخل خودروئی رو به روی بیمارستان ولیعصر قائمشهر کشف و بلافاصله گمانه زنی های رسانه ای در این باره آغاز شدو
عکس های پخش شده در فضای مجازی اکیپ های تجسس را نشان می دهد که با پوشش های حفاظتی در صحنه حضور دارند و همین موضوع سبب گمانه زنی در باره احتمال مرگ بر اثر تب کریمه کنگو شده است.
جسد ساعت حوالی 9 صبح امروز کشف و بلافاصله ماموران انتظامی و سپس نیروهای تجسسی بهداشتی در محل حضور یافته و آن را به پزشکی قانونی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی قائمشهر در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : جسد کشف شده مربوط به شخصی است که همسرش در بیمارستان ولیعصر قائمشهر بستری است .
سرهنگ ولی الله مرادی افزود : این فرد که از زمان مرگش 2 روز می گذرد هنگامی که برای استراحت به داخل خودرویش رفت بر اثر سکته مغزی درگذشته است .
وی گفت : با توجه به این که جسد مدت زمانی زیادی در خودرو بود ، متعفن شد و عابران هم از همین طریق به وجود جسد در داخل خودرو پی بردند و بلافاصله به نیروی انتظامی اطلاع دادند.
سرهنگ مرادی افزود : نیروهای ما هم با حضور در صحنه به خاطر شرایط خاص ناشی از بوی تعفن موضوع را به پزشکی قانونی اطلاع دادند و کارشناسانی به صحنه اعزام شدند.
وی گفت : به طور طبیعی کارشناسان پزشکی قانونی برای مواجهه با جسد متعفن و در حال متلاشی شدن با پوشش مخصوص در صحنه حاضر شدند و با توجه به هشدارهای قبلی مراجع رسمی نسبت به تب کنگو ، گمانه زنی ها در این جهت شکل گرفت که نادرست است.
سرهنگ مرادی افزود : با توجه به خونریزی جسد از ناحیه چشم و دماغ ، علت مرگ پاره شدن رگ عصبی متوفی بوده است که بر اثر سکته مغزی رخ می دهد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.