مهدی صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون ترافیک در شمال به جنوب مسیر به ویژه در مناطق تونل کندوان ، پل زنگوله، هزارچم ، سیاه بیشه، مرزن آباد و دزدبن سنگین است.
وی تصریح کرد: هم اکنون هر لحظه بر تعداد خودروها در این مسیر افزوده می شود در حالی که در مسیر جنوب به شمال کندوان ترافیک عادی است .
صفایی از رانندگان خواست با توجه به ترافیک مسیر با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.
وی گفت: سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان، ولی آباد و پل زغال با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات در آماده باش قرار دارند.
بر اساس اعلام پلیس راه کشور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 امروز (دوشنبه) پانزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود .
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 18 درجه سانتی گراد است.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است و بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.