به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این آئین گفت : در قرآن کریم الگو گیری از ائمه معصومین و بهره گیری از حکومتی که با منطق قرآنی همراه باشد تاکید شده است زیرا این 2 الگو به انسان در رسیدن به پیشرفت کمک می کند.
آیت الله سید رحیم توکل با بیان اینکه رهبر کبیر اسلام این 2 الگو را در برنامه کاری خود قرار داده است ، افزود : به طوری که استکبار جهانی ازجنگیدن با ایران اسلامی ترس و هراس دارد .
وی ادامه داد : به گفته رهبر استکبار جهانی باید بداند که ما با کسی تعارف نداریم ، همان گونه که شهدای ما در امر شهادت از یکدیگر پیشی گرفته اند تا قطره ای از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : شهید جان خود را اهدا کرد تا به این نظام آبرو ببخشد ؛ بنابراین ما هم باید با عملکردهای خود پاسخگو شهدا در قیامت باشیم .
توکل با تاکید براینکه امروز باید درس زیادی از شهدا فرا بگیریم ، گفت : زیرا شهدای ما با رفتن به جبهه ها بر ترس غلبه کردند و حاضر بودند خود را در برابر خمپاره ها قرار دهند تا نقشه دشمن متوقف شود.
وی با بیان اینکه مسئولیت و حفظ و صیانت از انقلاب مسئولیت سنگینی است که بر عهده مسئولین است ، افزود : مسئولین این نظام باید در راستای حکومت منطبق با قرآن حرکت کنند و جامعه را هدایت کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : همگان می دانند که چند سال از جنگ گذشته است اما همچنان می بینیم که عده ای از جوانان برای دفاع از حرم حضرت زینب ( س ) به خان طومان رفته اند تا دین حضرت زینب و حجاب پا برجا بماند.
وی هچنین به حادثه منا اشاره ای کرد و گفت : هنگامی که در این حادثه عده ای به شهادت رسیده بودند سعودی ها اجازه انتقال پیکرها را به ایرانی ها نمی داند اما یکی از مهم ترین عواملی که توانست پیکر مطهر شهدا را به ایران بازگرداند سخنان و فرماشات مقام معطم رهبری بود .
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه باید در برابر گستاخی های استکبار با اقتدار ایستادگی کنند ، افزود : تا دشمن بیش از حدش بالاتر نرود ؛ زیرا قدرت نمایی ما نشان از بقای ایران اسلامی و حفظ خون شهدا است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.