به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه هادی شهر در این مرسم گفت : استکبار جهانی با نفوذ می خواهد مکتب امام راحل ( ره ) را تضعیف کند که مسئولین باید هوشیار باشند تاگول استکبار جهانی را نخورند.
حجت الاسلام حسین آزادی افزود : امام راحل توانست دنیا را منقلب کند و تمام شخصیت های زمانه را در مقابله خود مجبور کند تا برابر وی سر تسلیم فرود آورند، امام راحل توانست به ایران، شیعیان و امت اسلام آبرو ببخشد و اسلام را در جهان سربلند کند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی توانست ایران را در جهان مستقل کند ، درباره شخصیت امام راحل صحبت‌های بسیاری است، مکتب امام خمینی (ره) را باید به مکتب حرم نامگذار کرد ؛ مکتبی که امام راحل برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد ؛ شامل قیام حضرت مهدی (عج)، الگو گیری از نهضت و قیام امام حسین، تشکیل حکومت اسلامی برپایه اسلام و قرآن آن هم با رهبری ولایت فقیه است .
امام جمعه هادی شهر تصریح کرد: مردمی که در فساد دست و پا می زدند امام راحل با بانگ بیداری توانست گام های محکمی بردارد ، بیداری امام راحل در بسیاری از کشورهای دیگر هم به گوش رسید ، امروزه اسلامی که بر اساس مکتب امام راحل شکل گرفته است تا آمریکای جنوبی هم کشیده شد .
وی با تاکید بر اینکه قبل از قیام امام راحل مکتب هایی بودند که مقابل بهائیت ایستادند و زحماتی در ابتدای راه کشیدند، افزود: اما برای این نوع مکتب ها فقط مباحث مهدویت مهم بود و همانند امام راحل به دنبال شکل گیری نهضت و قیام امام حسین نبودند ، مهم ترین هدف نهضت امام حسین ایستادگی در مقابل ظالم حتی اگر جان خود را از دست بدهید بود و امام راحل این نهضت را سرلوحه پیدایش انقلاب اسلامی قرار داد.
او با تاکید بر اینکه شاید عده ای براساس قیام حضرت مهدی (عج)، الگو گیری از نهضت و قیام امام حسین به دنبال قیام باشند اما امام خمینی (ره) به دنبال تشکیل حکومت بود، اضافه کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی به مدت 15 سال در حوزه علمیه بین علما درس ولایت فقیه داد تا زمینه سازی لازم برای تشکیل حکومت ایجاد شود.
امام جمعه هادی شهر یادآور شد: در مقابل مکتب حرم مکتب هرم وجود دارد ، صهیونیست فقط برای اسرائیل نیست زیرا آنها به حکومت های بسیاری رسوخ پیدا کردند ؛ هر کشور کوچکی که به دنبال استقلال است این صهیونیست با نفوذ بر روی سران کشور مانع از هرگونه استقلال خواهند شد.
او افزود : امروز تمام دنیا تابع صهیونیست بین الملل هستند، برای مثال کره شمالی چون تابع صهیونیست ها نیست؛ اکنون آمریکا با این کشور به بن بست رسیده است .
آزادی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به دلیل آنکه تابع آمریکا و صهیونیست نیست و به عنوان کشور مستقل خاری بر چشم استکبار جهانی است، بیان کرد: برای این انقلاب اسلامی خون های بسیاری ریخته شد و استکبار جهانی هرگز نتوانستند تیکه ای از خاک این کشور را تصاحب کنند، امروز استکبار با تکیه بر نفوذ می خواهد از درون انقلاب اسلامی را از بین ببرند، آنها می خواهند با نفوذ در حوزه علمیه انقلاب جمهوری اسلامی را از بین ببرند، همین حوزه علمیه ای که امام راحل توانست انقلاب اسلامی را ایجاد کند .
وی افزود : آنها می خواهند بر شخصیت های سیاسی، علمی و فرهنگی نفوذ ایجاد کنند، مسئله مهمی که امروز انقلاب اسلامی را با خطر مواجه می کند نفوذ استکبار جهانی است ، آنها از کسی بی دلیل حمایت نمی کنند باید مسئولان ایران با هوش باشند و گول فریبکاری استکبار جهانی را نخورند .
امام جمعه هادی شهر گفت: افراد دست نشانه استکبار جهانی به سمت مسئولان می روند تا آنها را از راه آرمان های امام فاصله دهند، استکبار جهانی با نفوذ به دنبال تضعیف مکتب امام راحل است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.