به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه عباس آباد در این آئین با اشاره به شخصیت بی نظیر امام خمینی(ره) گفت: امام با دارا بودن ملتی همیشه در صحنه و حامی توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و اکنون با اقتدار در جهان بدرخشد .
حجت الاسلام سید مصطفی محمدی افزود : همراهی امت با امام می تواند بر دشمنان و کفر پیروز شود و اگر روح الله قیام کرد و حکومت 2500 ساله را از بین برد به دلیل وجود همین امت و همراهی و همگامی آنان بود.
وی با بیان اینکه امام راحل دارای امتی جان نثار بود که همچنان که در بدو ورودشان در 12 بهمن میلیونها انسان به استقبال ایشان رفتند ، گفت : در رحلتشان هم 11 میلیون نفر ایشان را بدرقه کردند.
امام جمعه عباس آباد، ملت امام راحل را فدایی امامت و ولایت دانست و افزود : شهدا و رزمندگان ما به فرمان امام به جبهه های حق علیه باطل رفتند و از میهن دفاع کردند و اکنون این اقتدار نصیب حالمان شد.
محمدی گفت : اکنون هم همراهی با ولی فقیه زمان اصل مهمی است که باید مورد توجه باشد و بصیرت داشتن و بصیرت افزایی مهم ترین عامل برای سعادت و سلامت جامعه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مداحی و ذکر مصیبت در سوگ سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله بخش های این آیین در مسجد امام خمینی(ره) مایکروویو نکا بود.
امام خمینی(ره) رهبر و پیشوای بزرگ مسلمانان جهان که انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن ماه 1357 به رهبری ایشان به پیروزی رسید و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی سرنگون شد، پس از عمری تلاش و مجاهدت در 14 خرداد 1368 خورشیدی دیده از جهان فرو بست و به ملکوت اعلی پیوست.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.